sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Hattupäinen tyttö

2 kommenttia:

  1. Hej och tack för kommentaren hos mig! Roligt att du tycker om mina bilder. Om det är du som målat akvarellen här ovanför så kan jag se att vi har färgerna gemensamt. Nu förstår jag tyvärr inte finska men jag ser att den hänger på något som skulle kunna vara en utställning...Google översätt är ju inte riktigt att lita på:D
    På återseende!
    Ninni

    VastaaPoista
  2. Hej Ninni,
    tack för svaret. Jag målar och ritar med tush som hobby och den här tush målningen var på vårutställningen där var jag brukar rita, Helsingfors konstnärsgillet på gamla Gabelfabriken. Färger och stämning på dina bilder fick mig att stanna på sidorna. Jag jobbar som grafiker och nuförtiden också översätter lite, och ser därför en häl massa foton. Men dina bilder ville jag inte hoppa över. Mdv, Riitta

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista.